Вітаємо переможців та призерів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Логістика» 2016/2017 навчального року серед студентів вищих навчальних закладів, яка відбулася з 18 по 20 квітня 2017 року:

 

Гагін Олексій Євгенійович (НАУ, м. Київ) –  1 місце;

Самойленко Богдан Вікторович (ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, м. Харків) – 2 місце;

Литвин Андріанна Володимирівна (НАУ, м. Київ) – 2 місце;

Чмут Ірина Вікторівна (ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, м. Харків) – 2 місце;

Манойло Віталій Віталійович (КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, м. Київ) – 2 місце;

Кісіль Дмитро Олександрович (ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, м. Харків) – 3 місце;

Насєдкіна Катерина Володимирівна (ДНУЗТ ім. В. Лазаряна, м. Дніпро) – 3 місце;

Свірська Василина Євгенівна (НУ «Львівська політехніка», м. Львів) – 3 місце;

Новодська Наталія Іванівна  (НУ «Львівська політехніка», м. Львів) – 3 місце.

 

У ІІ етапі олімпіади брали участь представники 24 навчальних закладів з 12 міст України: Київ, Харків, Львів, Запоріжжя, Дубляни, Умань, Полтава, Суми, Одеса, Дніпро, Чернігів та Сєвєродонецьк.

 

 

 

 

 

11-14 квітня 2017 року пройшов II етап Всеукраїнської студентської олімпіади за напрямом підготовки фахівців «Транспортні технології» зі спеціальності «Організація перевезень і управління на транспорті» у Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.

За перемогу змагались 49 студентів з 14 вузів України. Олімпіада проходила у 3 тури: 1) Вирішення задач;

2) Конкурс інноваційних проектів «Транспорт майбутнього»;

3) Комп’ютерне тестування.

Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова представляла Томах Анастасія Олександрівна – студентка 5 курсу групи М ОП 2016-1, факультету Транспортних систем і технологій, яка отримала диплом ІІ ступеню за високий рівень знань в індивідуальному заліку, а також завдяки високому рівню професіоналізму та проявленій креативності посіла І місце в конкурсі інноваційних проектів «Транспорт майбутнього» в складі команди «Колеса», запропонувавши чітко обґрунтовану та унікальну ідею для вирішення екологічних проблем України.

С 27.03.2017 по 09.04.2017 студент 4-го курса кафедры «Транспортных систем и логистики» проходил преддипломною практику на предприятии «Азовтраксервис», которое находится в г. Мариуполь. Предприятие специализируется на крупнопартионных перевозках металлопродукции. Студент на время практики был зачислен на должность логист-практикант. За время, проведенное на предприятии, студент принимал участие в оформлении заявок на перевозку груза, порядка подачи транспортных средств под погрузку, составление маршрутов для перевозки и мониторинге автомобилей во время прохождения маршрута с помощью  системы глобальной навигации «Глобус». На каждой машине установлены специальные устройства, которые передают данные о работе автомобиля в реальном времени и обрабатываются логистами компании. Также в ходе работы решались «рабочие моменты», такие как оформление и выдача талонов на заправку транспортных средств, отправка автомобилей на технический осмотр и составление графика работы водителей.

Предприятие «Азовтраксервис» является молодым и амбициозным, которое, помимо,  грузовых перевозок занимается техническим обслуживанием автомобилей, профессионально специализируется на предоставлении услуг шиномонтажа, является официальным представителем известных производителей шин для грузовых автомобилей. Высокий профессионализм руководителей и трудолюбие рабочих могут свидетельствовать только о будущем развитии и расширении поля деятельности предприятия, а для осуществления этого им понадобятся специалисты в сферах транспортных технологий и логистики, которых обучают и выпускают на нашей кафедре.

 

Для більшості компаній логістика не є ключовою бізнес-компетенцією, але при цьому відволікає багато уваги і ресурсів на утримання логістичного відділу. Як правило, власний відділ логістики – це далеко не завжди високий рівень логістичного сервісу, висока оборотність запасів і низькі логістичні витрати. І при цьому власні співробітники постійно вимагають підвищення зарплати, яка часто вище їх компетенцій і результативності. Із цього часто рентабельніше віддати логістику на аутсорсинг.

Аутсорсинг в логістиці полягає в передачі логістичних процесів третій стороні. В якості останньої може бути, як одна фірма, так і група компаній. Суть даної послуги полягає в зменшенні витрат компанії на логістику, при реалізації поставок продукції завдяки залученню одного або декількох кваліфікованих професіоналів – логістичних операторів.

Чому аутсорсинг в логістиці зараз такий популярний? Рано чи пізно багато компаній приходять до висновку, що без комплексного взаємодії досвідчених фахівців логістики налагодити бізнес-процеси в логістичній сфері практично нереально. Одні фірми починають інвестувати величезні суми на підготовку та утримання великого штату персоналу, відповідального за координацію транспортних і складських процесів, інші ж вважають, що аутсорсинг в логістиці – це найбільш оптимальний спосіб вирішення логістичних завдань. У першому випадку далеко не завжди вдається досягти, по-справжньому, високих результатів і тому багато хто воліє передавати повністю або частково організацію бізнес-процесів зарекомендували себе професіоналам без найму їх в свій штат персоналу.

Багато компаній не віддають логістичні послуги на сторону з різних причин. Вони створюють власні відділи логістики. Найчастіше це відбувається при безперервних виробництвах, в спеціалізованих бізнес-процесах, де для власника бізнесу важливо зберігати свої унікальні логістичні схеми. Хоча в сучасних умовах все-таки це вже більше анахронізм, ніж самоціль – захист певної інформації власних бізнес-процесах від конкурентів. Якщо у відділі логістики компанії-замовника працюють професіонали, які мають всі необхідні атрибути професійного логістичного оператора, які знають на зубок все бізнес-процеси компанії. Якщо компанія має в своєму розпорядженні сучасний склад класу «А», сучасну техніку і технології обробки товарних потоків. Якщо є свій транспортно-експедиційний відділ доставки та брокерський відділ митного оформлення імпортних вантажів. В даному випадку, відділ логістики нічим не буде відрізнятися від класичного логістичного оператора, за одним винятком, – він працює виключно на товарні потоки своєї компанії, тому більш вразливий в сезонних злети та спади надання логістичних послуг самим собі.

У класичного аутсорсера все сплановано і збалансовано. Клієнти для логістичного оператора спеціально підбираються за принципом асинхронности, вирівнюючи тим самим середньорічну навантаження на персонал, спеціальні служби та склад.

Сьогодні ринок логістичного аутсорсингу в Україні переживає чергову хвилю розвитку. Чим вище рівень споживання в країні, тим більше доводиться спеціалізуватися зовнішньоторговельним компаніям, дистриб’юторам, виробникам і тим же торговим мережам в своїй безпосередній діяльності. Тим більше виникає потреба в залученні для організації ланцюга поставок товарів кваліфікованих логістичних операторів і передачі їм частини операцій на логістичний аутсорсинг.

Кафедра Транспортних систем і логістики готує фахівців зі спеціальності «Логістика».

Студенти спеціальностей транспортні технології та логістика допомагають оптимізувати роботу маршрутного транспорту міста Кам’янське.

 

Подивитись відео

 

Основні проблеми у транспортному обслуговуванні міста Кам’янське зазначив керівник проекту, проф. Віктор Костянтинович Доля.

 

Подивитись відео

 

За ініціативою Мерії та Управління транспортом міста Кам’янське студентами спеціальностей транспортні технології та логістика було проведено обстеження пасажиропотоку на автобусних маршрутах міста.

 

Подивитись відео

 

Чому саме для даного проекту було обрано студентів, науковців і фахівців кафедри Транспортних систем і логістики, пояснює Дмитро Павлович Канельський начальник юридичного відділу управління транспортної інфраструктури та зв’язку м. Кам’янське.

 

Подивитись відео

 

Надалі студентами будуть розроблені та запропоновані заходи щодо покращення роботи транспорту, обслуговування пасажирів та визначення оптимального тарифу на перевезення, що буде влаштовувати як пасажирів так і перевізників.

 

Інші відео

Детальніше

Ми у соцмережах

We have 102 guests and no members online